PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Wednesday 2 November 2011

Surat Jawapan dari Jabatan Veterinar

Selepas pertemuan dengan Yang Berhormat Menteri Pertanian Dato Seri Noh Omar Tempohari pihak PPKSKL telah mengutuskan surat susulan kepada jabatan Veterinar dan hari ini PPKSKL Terima surat dari Jabatan veterinar .menjawab tentang Dokumen suara rakyat yg kami serahkan dalam pertemuan tersebut. Tahniah kepada jabatan veterinas kerana menerima. dan Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur amat berharap jabatan veterinar serius dalam membela haiwan seperti kami. serius maknanya bukan sekadar melepaskan batuk di tangga. dan PPKSKL tahu di bawah ketua pengarah Jabatan veterinar sekarang Ybhg Dato'Dr Abd Aziz Bin Jamaliddin Jabatan veterinar memang tegas dalam hal hal yang melibatkan kebajikan haiwan.

PPKSKL akan memberi kerjasama penuh dan akan berkerjasama penuh dengan Jabatan veterinar bagi menjaga kebajikan haiwan haiwan terutamanya haiwan haiwan belaan manusia.


Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala Lumpur

Acc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!