PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Thursday 24 November 2011

ADUAN KEPADA SURUHANJAYA MULTIMEDIA


ADUAN KEPADA SURUHANJAYA MULTIMEDIA ( SKMM ) Terhadap admin KTAJ .

Assalamualaikum .

Saya sebagai pengerusi persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur ingin membuat aduan terhadap salah seorang admin Facebook KTAJ ( http://www.facebook.com/ktaj0311?ref=ts&sk=wall ) iaitu nerq suzanna sulaiman ( http://www.facebook.com/nerqleman ) .yang juga salah seorang admin KTAJ ( http://www.facebook.com/groups/263520566997212/ ) yang melakukan fitnah di blog Fb beliau iaitu dengan mengatakan yg Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur PPLSKL ( http://ppkskl.blogspot.com/ ) mengutip sumbangan untuk kucing sendiri. dengan erti kata menuduh PPKSKL menipu orang ramai.. dan ia memang membawa kesan kepada persatuan kami.

Sedangkan persatuan kami berdaftar dengan kerajaan dan dalam perancangan untuk membina sebuah tempat yg di namakan taman kucing atau zoo kucing di tapak tanah yg di berikan oleh Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani di Bukit Cerakah . Kami telah mengadakan perjumpaan dan perbincangan dengan YB Menteri Pertanian Dato Seri Noh Omar ( http://ppkskl.blogspot.com/2011/09/pertemuan-dengan-menteri-pertanian-dan.html ) tentang projek untuk membina taman kucing-kucing terbiar itu. ( http://ppkskl.blogspot.com/2011/10/sila-mendaftar-dengan-kementerian.html )

Pihak kami juga telah membuat laporan polis terhadap beliau. ( http://ppkskl.blogspot.com/2011/11/laporan-polis-terhadap-admin-ktaj-nerq.html ) jadi kami amat berharap pihak SKMM dapat mengambil tindakan terhadap orang yg bertanggung jawab . saya sedia di panggil untuk di soal siasat jika perlu.

sekian terimakasih

Jamil bin ismail

Pengerusi/pengasas

Persatuan Perlindungan Kucing

Selangor dan Kuala Lumpur


Bank Account :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang Selangor
Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala Lumpur
Acc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!