PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Tuesday 22 November 2011

Laporan Polis Terhadap ADMIN KTAJ nerq suzanna sulaiman..


Selepas menampal memorandum AMARAN di Goodyears court9c , pengerusi dan ahli ahli jawatankuasa telah ke balai polis IPD Subang jaya untuk membuat 2 laporan polis. Satu laporan polis covering report tentang apa yang PPKSKL lakukan malam tadi supaya tiada apa-apa tuduhan yg tidak berkenaan berlaku terhadap kami.

Laporan polis kedua ialah terhadap salah seorang ADMIN KTAJ ( http://www.facebook.com/ktaj0311?ref=ts&sk=wall ) Nerq Suzzana Sulaiman yang telah memfithnah Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur PPKSKL dengan mengatakan yg PPKSKL mengutip sumbangan untuk kucing sendiri.

Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur sebagai sebuah persatuan yang berdaftar dengan kerajaan tidak dapat menerima fithnah bohong seperti ini. Peguam kami juga juga berpendapat memang mempunyai kes fitnah bohong yg boleh mendatangkan mudarat terhadap PPKSKL. Atas nasihat peguam, kami telah membuat laporan polis supaya peguam kami senang mengambil tindakan.

PPKSKL telah memberi tempoh hampir 2 minggu supaya beliau memohon maaf dan menarik balik kenyatan beliau.Tetapi nampaknya beliau ingin menjolok sarang tebuan. Kepada pencinta-pecinta kucing di harap tidak mudah tertipu dgn orang yg hanya mahu mencari populariti murahan untuk naik dengan menfitnah orang. KTAJ bukanlah persatuan yg berdaftar dengan kerajaan . Jadi berhati-hatilah bila melibatkan soal wang. Jgn mudah tertipu.

Bank Account :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang Selangor
Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala Lumpur
Acc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!