PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Saturday 12 November 2011

Admin KTAJ menfitnah PPKSKL



Demi kerana untuk mendapatkan sokongan dan populariti murahan Admin KTAJ menfitnah PPKSKL.Persatuan yg berdaftar dengan kerajaan dan di iktiraf oleh Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani. Begitu juga Jabatan Veterinar malaysia.


Senarai nama-nama admin KTAJ

Admins

Hasliza Mohamad

Mira Ahmad

MyQza Ibrahim

Lola Milo Muhamad

Keen Yep

Nerq Suzana Sulaiman





Susunan nama mereka-mereka yang menjadi admins KTAJ . Dan cuba lihat nama siapa terakhir sekali . Itulah nama betina yg mengunakan nama Nerq Suzana sulaiman yang menfitnah PPKSKL dan menurut beberapa orang yg menghantar maklumat kerjanya ialah membusukan jamilkucing, PPKSKL, Papa Hero dan PJK. PPKSKL akan membawa mereka ini ke mahkamah untuk mendapatkan keadilan serta memebrsihkan nama Persatuan kami.

Itulah yang selalu orang cakap dan Admin percayakan iaitu Kuasa ALLAH melebihi segala galanya. demi kerana publisiti murahan dia sanggup menfitnah , mengutuk , mencaci maki. menghina, membusukkan orang sehingga banyak orang terpedaya apa yang ditaip di wall dia dan wall KTAJ. sekarang semua telah terbongkar dengan kuasa ALLAH orang sekarang sudah tahu siapa perempuan ini yg mencari publisiti murahan.

Cuba KTAJ tunjukan apa kerja amal yg mereka lakukan. Di mana mereka sebelum ini. Berapa banyak haiwan-haiwan terbiar yg mereka selamatkan. JAMILKUCING dah 12 tahun. Buat kerja ini so kenapa nak cemburu . Sila cermin diri dulu wahai admin admin KTAJ. Kalau nak kira kamu semua dengan jamilkucing mohon maaf cakap la tak setaraf langsung.

So admin KTAJ terutamanya suzana sulaiman tunggu surat dari peguam kami. untuk pengetahuan anda suzana persatuan kami berdaftar dengan kerajaan. dan apa yg kami nak buat ialah untuk negara bukan poket kami. bukan kucing kami sendiri. so berani sangat menuduh dan menfitnah beranilah tanggung.

Bank Account :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang Selangor Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur
Acc No : 12-122-01-000847-1

2 comments:

  1. As salam,

    Saya tgk lama2 dah macam drama swasta pulak.saya harap pertikaian ini diselesaikan secara dalaman tanpa perlu dihebohkan sehingga dapat penghakiman dari mahkamah dll. Publisiti sebegini nanti ditakuti mencemarkan persatuan. Saya juga ingin mencadangkan agar persatuan dapat memberikan contoh PR yang lebih baik bg menampakkan imej positif di mata awam.

    Saya percaya tuan tuan semua sudah menjalankan usaha yang baik selama ini, tapi adakala eloklah kita sama2 muhasabah diri untuk lebih keberkatan dan semoga usaha murni disokong dan didoakan semua pihak dan tidak mendapat gangguan remeh seperti ini.

    Saya secara amnya amat menyokong usaha semua pihak jika mmg ikhlas membantu haiwan2,walaupun mungkin sumbangan saya atas kapasiti persendirian sahaja, tidak terbanding dgn pihak tuan.cumanya jika byk pulak benda2 sampingan sebegini yang banyak terpapar, macam kurang molek pulak rasanye terutama disebabkan ini adalah laman web rasmi persatuan ysng berdaftar.

    Didoakan yang baik2 saja demi haiwan2 terbiar.

    Mas

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam Mas

    Admin paham apa maksud mas dan admin ucapkan terimakasih. apa yang persatuan ini mahu lakukan lebih besar ke hadapan bukan setakat 2-3 kucing sahaja. hajat kami besar dan terus terang kami juga tidak berminat untuk melayan cicak mengkarung yang mencari publisiti murahan seperti ini.

    Akan tetapi Mas juga harus paham kami kena menjawab dan menurut pengerusi kami . kami terpaksa membawa beliau ke mahkamah kerana apa yang beliau katakan membuat kami susah mendapat sokongan dan sumbangan.perbuatan beliau boleh mencemarkan nama baik persatuan kami. dan kami terpaksa mengambil tindakan selanjutnya.

    Sekian terimakasih.

    ReplyDelete

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!