PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Thursday 6 October 2011

Mensyuarat AJK AJK PPKSKL




Semalam 05 10 2011 / Pengerusi PPKSKL Sdr Jamil Bin Ismail mempengerusikan mensyuarat untuk membincangkan hasil hasil pertemuan dengan YB Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani. YB Dato Seri Noh Omar tempohari. mensyuarat juga membincangkan cadangan cadangan dan gerak kerja yg akan di jalankan.


Setiap AJK AJK telah di berikan tugas tugas yang mesti di laksanakan bagi memastikan cadangan membina zoo kucing yg di bincangkan dgn YB Menteri tempohari berjalan lancar dna menjadi kenyatan.

Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!