PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Thursday 29 September 2011

Pertemuan dengan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.

Hari ini rabu 28 sept Persatuan Perlindungan Kucing Selangor dan Kuala Lumpur PPKSKL yang di wakili oleh pengerusi Sdr jamil Ismail , Ketua Biro dana Sdr syahrul Nizam , Bendahari sdr hamizun dan ketua biro Logistik Sdr Ahmad Zakuan telah mengadakan pertemuan dengan Menteri Pertanian Dan Asas Tani Dato Seri Noh Omar di kementerian Pertanian Dan Asas Tani di putrajaya ,

Tujuan pertemuan ialah untuk berbincang beberapa perkata yang berkenaan dengan keadilan, keselamatan kucing kucing terbiar , juga Pengerusi membawa cadangan untuk membina sebuah tempat kucing kucing terbiar yg di namakan zoo kucing dan ini telah mendapat perhatian khursus dari YB Menteri sendiri . YB Menteri sendiri menawarkan tanah di bukit cahaya. untuk membinanya. YB Menteri juga meminta hal ini dibincangkan segera .

Pihak PPKSKL amat berpuas hati dengan pertemuan yg begitu ramah mesra yang juga di hadiri YB Timbalan Menteri dan juga Dato KP . Pertemuan ini juga mendapat perhatian akhbar dan media yg mana telah pun keluar dalam berita tv 1 malam tadi.









Foto foto lain boleh di lihat di FB ppkskl.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.162745323812984.43544.100002325526282&type=1


Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

1 comment:

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!