PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 9 October 2011

Malaysia sepatutnya ada POLIS KHAS untuk Haiwan..


Menurut Pengerusi ppkskl beliau akan cuba memberi cadangan kepada kerajaan supaya agar di adakan satu pasukan polis yg di tugaskan khas terhadap haiwan yang terdapat di America , Australia dan Holland. mereka mereka atau anggota anggota yg di lantik yang terpilih dari kalangan pencinta haiwan sejati atau genuin animals lover. menurut beliau lagi Datuk Ketua Pengarah Jabatan perkhidmatan veterina Dato'Dr.Abd Aziz Bin Jamaluddin sendiri mengakui yg negara kita malaysia telah mempunyai nama yg busuk dari segi layanan terhadap haiwan. dan menurut pengerusi inilah masanya kerajaan bersetuju dengan saranan beliau.

Beliau sanggup mengambil segala risiko dan bertanggungjawab untuk menaikkan semula nama negara kita dalam hal hal yang melibatkan kebajikan haiwan. selain daripada sokongan padu ajk ajk ppkskl beliau juga berharap mendapat sokongan padu dari pencinta pencinta haiwan sejati. atau genuin animals lover. Beliau memohon ketepikan perbezaan politik, bangsa atau agama . sama samalah bersatu demi kebajikan haiwan ciptaan Tuhan.



Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!