PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 9 October 2011

Pesanan dan peringatan


Pesanan dan peringatan..

Saya Jamil Bin Ismail sebagai pengerusi PPKSKL. dengan ini menasihatkan kepada semua pencinta haiwan yang berminat untuk menderma , menyumbang , bersedekah kepada Persatuan Kami iaitu Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Kuala Lumpur ppkskl. supaya tidak tertipu dgn sesiapa sekalipun. hanya mereka mereka yg di benarkans ahaja yg layak untuk menerima seumbangan tersebut. mereka mereka yg fotonya terdapat di dalam blog ppkskl ( http://ppkskl.blogspot.com ) sahaja yg layak menerima seumbangan bagi pihak persatuan.

Seeloknya terus kepada ketua Biro dana sdr sharul Nizam Abd Rahim jika anda memerlukan surat penghargaan atau resit bayaran, atau boleh terus masukan ke dalam akaun kami. check check mestilah atas nama persatuan kamil . kami tidak pernah membenarkan , menyuruh , mengarah , meminta sesiapa sahaj selain dari ajk ajk persatuan untuk mengutip sumbangan kepada kami. memang hal hal begini belum terjadi tetapi kami tidak mahu ada pencinta pencinta haiwan tertipu . harap maklum.

Jamil Bin Ismail
Pengerusi /Pengasas
Persatuan Perlindungan Kucing
Selangor Dan kuala Lumpur



Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!