PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Wednesday 28 March 2012

Tahniah Dan Harap Ianya Benar Benar Di lakukan..

Alhamdullilah apa yang di hajati Pengerusi PPKSKL En Jamil Bin Ismail secara peribadi. dan di mahukan oleh Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur PPKSKL khasnya di terima oleh kerajaan kelmarin ,Sedikit perkongsian berkenaan hukuman bagi pendera haiwan yang disiarkan di berita TV3 malam semalam 28/3/2012.Tahniah kepada Yb Menteri Pertanian dan Asas Tani kerana bersungguh sungguh untuk memastikan hukuman terhadap penginaya haiwan di tahap maksimum. kesungguhan yg jarang di temui apabila melibatkan haiwan. PPKSKL sentiasa memberi sokongan kuat kepada Kementerian Pertanian Dan Asas tani.

Tak kisahlah walaupun lambat ke cepat harap ianya di lakukan supaya dapat mengajar mana mana manusia yg mempunyai hati lebih jijik dari bau busuk bangkai. yang langsung tiada perasaan.mohon maaf jamil memang tidak berminat berkompromi dengan mana mana pihak yg menginaya , membuli haiwan sesuka hati mereka. waaemah haiwan itu anjing atau babi.kenapa mereka perlu di siksa dan di inaya . sedangkan mereka haiwan tidak pernah mendurhakai Allah berbanding manusia.

P/S Keratan akhbar Pandangan dan pendapat Jamilkucing Tahun Lepas...

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!