PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Friday 2 March 2012

Penginaya Haiwan Terbaru. ( Anjing )

Lelaki berbangsa cina ini lah yg di katakan menyimbah air panas kepada seekor anjing tempohari. tentu ada yg bertanya kenapa ppkskl tidak menulis atau berkata tentangnya. admin nak tanya satu je la. perlukah kita menunjuk nunjuk yg kita perihatin sedangkan hanya setakat bercakap sahaja. satu dua orang dah komplain dan buat report sudah lah , untuk apa 10-20 orang. kalau 30-40 orang komplain pun DVS tetapi terima satu je report.

Biarlah orang yang berurusan pasal anjing melakukanya. kalau semua orang nak menyibuk lama lama kerja tak berjalan. siapa yg berkenaan dgn anjing tentu mereka sudah adukan kepada Dvs so tak perlu kitta sibuk.ppkskl sentiasa memandang serius penginayaan terhadap haiwan. pihak Dvs telah memberitahu kami yg sudah ada beberapa orang membuat report tentang hal ini. jadi mereka akan bertindak terhadap hal ini. .dan ppkskl rasa tak perlulah ppkskl menambah lagi kerana sudah ada.

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!