PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Tuesday 13 March 2012

Kenapa kita tidak serius..



Kenapa kerajaan kita tidak serius dalam membantu haiwan , kenapa tidak boleh di adakan sedikit peruntukan untuk membantu Activis activis ahiwan di malaysia demi untuk membantu haiwan dari pada membenarkan PTS di lakukan sewenang wenangnya dengan berbagai alasan . alasan ia terlampau banyak , kesihan mati di langar kereta. population terlampau meningkat.

Aapa masaalahnya kalau di bina sebuah tempat satu untuk anjing anjing terbiar dan satu untuk kucing kucing terbiar. jadikan ia sebuah tempat yg boleh di jadikan tempat perlancungan.malah boleh di jadikan tempat untuk sesiapa sahaja yang mahu mengambil anjing anjing dan kucing kcuing terbiar itu.

Bukanlah saya mahu menekan kerajaan atau menyusahkan kerajaan , kerana sebagai pengerusi ppkskl itu bukan cara saya. saya lebih suka memberi pandangan dan cadangan jadi terpulanglah kepada Kementerian pertanian dna asas tani untuk melakukanya. contohnya cadangan yg kami ajukan kepada kerajaan taman kucing. dan tempat telah di berikan di taman botani. pihak kami masih menunggu green light untuk memulakanya.

Saya sebagai pengerusi sebuah pertubuhan yg dii tubuhkan untuk membantu haiwan haiwan terbiar terutamanya kucing yg di mulakan oleh saya masih mempunyai harapan agar kerajaan terbuka hati untuk melakukanya. saya masih ada hope tentang itu. dan saya pohon penyokong , pendokong dan pencinta haiwan sama samalah berdoa ia terjadi.

Jamil Bin Ismail
Pengerusi Persatuan Perlindungan
Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!