PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Monday 23 January 2012

UPDATE PASAL TAMAN KUCING.





Tentang taman kucing yg di rancang itu masih dalam permerosesan. kenalah paham bila kita berurusan dgn kerajaan banyak peraturan, protokol. yg kita kena ikut.bukan boleh main terjah je. kalau boleh dah lama Pengerusi PPKSKL buat. apa yg Pengerusi PPKSKL boleh buat ialah beri idea dan jika ada menjalankanya. tanpa berjanji. ( maksudnya dari hati memang nak buat dan akan buat ) bukan hanya mahu bercakap atau berjanji.

Sebab kalau kita mengharapkan janji orang they are nothing that we can to. becouse people love to promise. do this do that but nothing. so sama samalah berdoa secara ikhlas agar taman kucing ini tercapai. Kami di PPKSKL hanya mengharapkan pertolongan dari Allah bukan manusia. sebab DAH dan muak dengan janji janji manusia.so sama samalah berdoa dalam sembahyang semoga taman kucing ini jadi.

Tapi kalau boleh janganlah hanya berdoa sahaja tanpa melakukan sesuatu. nak menjalankan segala galanya memerlukan wang ringgit. bantulah PPKSKL semampu anda. jangan lah hanya berkata sayang , kasihan, semoga kami di berkati Allah. tetapi tak sanggup keluarkan wang. Allah berkat atau tidak . itu antara kami dengan Allah .tugas anda menyumbang wang ringgit untuk PPKSKL menjana gerak kerja dna membuat persiapan.


1 comment:

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!