PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Monday 5 September 2011

Owner sendiri yg patut di salahkan

SIAPA YANG PATUT KITA SALAHKAN. Owner sendiri nak belagak sangat.nak hantar tempat ada nama sahaja,lepas tu cerita dekat orang ( oo i antar kucing i dekat sini dekat situ. siap mention nama tempat lagi ) sednagkan belum tentu tempat itu adalah tempat manusia atau syaitan bertopengkan manusia.

Ok ornag tu dah kena tangkap siap pakai laptop dalam lokap lagi hahahaha. di bawake mahkamah .agaknyaa berapalah denda, kot hahaha. sorrylah kalau tanya jamil kalau kes melibatkan penginayaan terhadap haiwan di MALAYSIA i dont trust any judge. silap silap melayu bangsat pembunuh ni di denda rm 200/ tgk kes budak cina tomboy bunuh anak kucing tempoh hari denda rm 400/ .die oarng akan berjalan silap silap depan kita dalam sebulan lagi.

This kind of people shoulds be hang till dead like drugh dealers.that is the best way to teach this kin dof people.

Saya tidak kata that 2 person or the owner that place animal abused. tetapi mereka boleh di kategorikan sebagai penipu itu sahaja bukan penyiksa haiwan. kerana mereka menipu baru haiwan itu tersiksa. yang menyiksa haiwan haiwan itu adalah owner sendiri.

Apalah salahnya belikan sebuah kandang bawa balik kampong ,ssuah sangat ke. awak animals lover tapi dont hop[e other people like you. throw in your mind money can make people love animals. jangan ingat you keluarkan wang orang lain akan menyayangi kucing seperti itu.

sama juga aku tak percaya apa sahaj ansihat dari jabatan haiwan. mereka kerja di jabatan haiwan bukan kerana minat tapi kerana gaji. they dont love animals like real animals lover. SO YANG MENGINAYA KUCING KUCING ITU ADALAH OWNER ITU SENDIRI terima kenyataan.

Tak perlu sesiapa pun menyalak atau pura pura menangis ketika bercakap kepada pemberita.stopped to be hipocrite or pretanding neathier pretander. yang menghantar kucing kucing itu untuk bording lah yg sepatutnya bertanggung jawab kerana meletakan kucing kucing mereka di tangan orang yg mereka sendiri tidak tahu animals lover or not!!!!!






Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

1 comment:

  1. Assalamualaikum

    Admin terpaksa membuang semua komen kerana yg memebri komen setaraf dengan anjing jalanan yg menyalak tidak tentu pasal. walaupun kita tidaks ama pendapat tetapi apabila kita amsuk ruman ornag, bilik ornag kita hormat orang.berbeza pendapat tidak menghalalkan and amemaki hamun ornag.dalam foto pakai tudung tetapi mulut macam pelacur tua. harap maklum.

    Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kcuing terbiar.kami bukan hotel kucing. kami tempat simpan kucing mahal mahal.kami tak memerlukan sokongan ornag yg bela kucing kucing import.harap maklum.

    Tolong jangan masuk sini menyalak seperti anjing tetapi tutup profile supaya ornag tidak boleh masuk. itu namanya bacul.

    ReplyDelete

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!