PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Wednesday 21 September 2011

Mensyuarat AJK AJK Persatuan













Ahli-ahli jawatankuasa persatuan telah mengadakan mensyuarat di bandar tun razak malan tadi dan di hadiri oleh semua ahli jawatankuasa kecuali Puan Umi Ketua biro Makanan yg tidak dapat hadir kerana masaalah kesihatan . mensyuarat malam tadi adalah untuk membincangkan beberapa perkara. mengemaskini akaun, keahlian dan juga pengerusi melakukan rombakan jawatan dalam ahli jawatankuasa demi untuk mengukuh dan menguatkan persatuan.

Sdr Sharul Nizam Ab Rahim di lantik menjadi ketua biro dana mengantikan sdr hazimin yg memohon untuk melepaskan jawatan tersebut .sdr hazimin telah di lantik sebagai timbalan Ketua biro logistik. semua ajk ajk sebulat suara bersetuju melantik sdr sharul Nizam Ab Rahim sebagai Ketua Biro Dana. tahniah kepada sdr sharul Nizam Ab Rahim dan di harap dapat menjalankan tugas dengan lebih berkesan.

Manakala seorang ahli baru dan di lantik menjadi AJK. iaitu sdri Nuur Sharida Shariff telah di lantik menjadi Ketua Biro Keahlian mengantikan sdr hairul yg melepaskan jawatan atas kerelaan. sdr hairul di lantik sebagai Timbalan Ketua Biro Penerangan.

Sdr Muzahar Mukhtar antara ajk baru yg di lantik untuk memegang jawatan sebagai ajk IT


Pengerusi juga telah melantik 2 orang ajk baru sebagai ajk biasa persatuan yg akan di beri tanggungjawab apabila terdapat jawatan yg perlu di isi.




Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

1 comment:

  1. wah ada gambar aku hahaha..semoga persatuan ini betambah hebak!! demi membela nasib kucing kucing terbiar..yeah!!

    ReplyDelete

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!