PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Thursday 15 September 2011

Sangkar kucing yang baru sumbangan dari pencinta haiwan.

Dua belas buah sangkar kucing yg baru hasil dari sumbangan pencinta -pencinta haiwan haiwan tulin dan ikhlas. mereka yang benar benar tulus ikhlas untuk sama sama membantu pengerusi persatuan sdr jamilkucing.
Terimakasih kepada

1) Ir Hj Bob rm80/
2)
Sharul Nizam Abd Rahim rm 80 /
3) Mr Christofer William Tan rm80 ( skr )
4 ) Hamba Allah rm 80 /
5 ) Ayen & Koko rm 160 /
6 ) Hall Liam rm 100
7 )
Sharul Nizam Abd Rahim rm80/ ( Tambah lagi satu.)
8 ) Sharul Nizam Abd Rahim rm 80 ( menjaidkan sumbangan 3 kandang )
9 ) Puan Rosita Khan rm 100/

kepada mereka mereka yang bertanya apa motif kami meletakan no bank akaun .jika anda tidak tahu membaca sila bertanya. jika anda tidak paham sila bersekolah semula. jangan sampai anda di katakan bodoh. ini persatuan membela kucing kucing terbiar bukan hotel kucing.


Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

1 comment:

  1. as salam

    sejak kes petknode, saya sering membaca blog ni dan lain2 page berkenaan persatuan dan juga sdr pengerusi sendiri. secara peribadi, saya merasakan adakalanya pandangan dan komen dilontarkan oleh sdr pengerusi menpunyai sentimen yang mendalam hingga ayat2 yang ditaip seperti kasar bunyinya. apapun, tujuan asal iaitu melindungi kucing-kucing amat saya sokong.

    kemaskini aktiviti2 yang dibuat oleh persatuan sekarang seperti dilihat pada posting bln2 september amat dialu2kan utk memberi maklumat ttg kerja2 yang dibuat oleh persatuan, supaya tidak lagi timbul masalah2 ataupun sebagai bukti jika ada pihak yang ingin memperlekehkan tindakan anda semua.

    di harap usaha murni tuan puan semua akan mendapat ganjaran dari allah. dan juga semoga dapat menjana kewangan yg stabil utk membolehkan persatuan membantu lebih banyak kucing2 yang ada.

    terima kasih

    Mas

    ReplyDelete

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!