PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 11 December 2011

Pengerusi dan Timbalan ke Taman Botani




Hari ini Pengerusi En Jamil Ismail dan timbalan pengerusi En Luqman telah ke Taman Botani Shah Alam sekali lagi dgn tujuan untuk mengambil beberapa gambar taman kucing yg bakal di bina dengan lebih terperinci. Kami sampai disana dalam pukul 10.45 pagi dan di sambut oleh pengurus taman botani En Mohammad Gaddafi yang telah menunggu kami di pintu masuk taman. Terasa begitu di hormati terhadap layanan En Mohammad Gaddafi semenjak kami mengenali beliau di mensyuarat di kementerian Pertanian Industri dan Asas Tani tempohari. Layanan beliau begitu mesra sekali.

Kami di benarkan terus memandu kenderaan kami sampai ke tapak taman arnab yang bakal di jadikan taman kucing.Malah kami cukup bertuah kerana tempat atau bangunan tersebut tidak berkunci yg membolehkan kami masuk dan meninjau ke dalam. Masih terdapat beberapa ekor arnab yg di tumpangkan di situ. Memang saya amat berpuashati dengan tempat tersebut. Cuma perlu dilakukan beberapa perubahan dan pembinaan lanskap yg memenuhi citarasa taman kucing.

Sistem pengaliran air cantik, bekalan elektrik elok, pembentungan saluran najis elok. Tekanan air kuat.

Bank Account :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang Selangor
Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala Lumpur
Acc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!