PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Friday 19 August 2011

Setimpalkah Hukumanya..
















Kita tengok video di bawah , kemudian pelakunya di kenali dna di hadapkan ke mahkamah mengikut undang undang negar kita yang mana kita tahu undang undang di negara yg di katakan islam ini tidak mengambil berat pasal haiwan , maaf kalaua dmin terpaksa berkata begini. dalam Al Quran kita di suruh berlaku adil sesama manusia juga segala bentuk ciptaan Allah di muka bumi ini. kita tahu mereka mereka yg dari negara kafir seperti uk , usa , australia ini semua negara kafir tetapi dari segi kebajikan haiwan mereka mendapat no satu.



Tapi kita di malaysia yg di katakan negara Islam. dan juga hasil selidik negara negara Islam lain juga tidak mengambil peduli pasal kebajikan haiwan. terutamanya negara negara dari Asia. kenapa kita tidak boleh memebri kasih sayang terhadap haiwan ,apakah susah sangat. dalam remaja pengkid ini dia hanya di denda rm 400/ sahaja di atas pembunuhan yg beliau lakukan . Admin nak tanya pencinta haiwan adil kah hukuman itu. adil kah?













Kalau haiwan yang di katakan liar boleh menyayangi anak manusia .kenapa manusia tidak boleh menyayangi haiwan ciptaan tuhan .


Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang SelangorPersatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala LumpurAcc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!