PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 21 August 2011

Selamat Berpuasa Dan Selamat Hariraya Aidilfitri..


Saya jamil Bin Ismail selaku pengerusi persatuan perlindungan kucing selangor dan kuala lumpur ingin di sini mengucakpan selamat menghabiskan baki puasa dan selamat menyambut hariraya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba. semoga di tahun ini kita semua di beri keberkatan dari Allah. kepada yang akan pulang berhariraya ke kampong pandulah dengan berhemah dan cermat. kalau mengantuk berhentilah dahulu tidak merugikan. sayangilah keluarga kita. dan tak lupa jika mempunyai duit duit raya lebih sudikanlah menyumbang untuk persatuan kami . haiwan haiwan terbiar ini memerlyukan pertolongan dan sokongan anda.

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Bank Account No :Bank Islam Malaysia Bhd,Cawangan Ampang Selangor

Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan kuala Lumpur

Acc No : 12-122-01-000847-1

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!