PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Monday 8 August 2011

Perlantikan Sdr Sharul Nizam Ab Rahim ...











Ruj. Kami : ( 1 ) PPKSKL/SL/11

Tarikh : 6hb. Ogos 2011

Encik Sharul Nizam bin Ab Rahim

Ketua Penaja

Gerakan Pemuda Prihatin (GPP)

P03-09, Jati 1

Subang Mewah USJ 1

47620 Subang Jaya

Selangor

Tuan,

SURAT PERLANTIKAN

Merujuk kepada perkara di atas, Persatuan kami dengan sukacitanya melantik Saudara SHARUL NIZAM BIN AB RAHIM sebagai AJK Biro Publisiti Khas PPKSKL berkuatkuasa pada 6hb Ogos 2011. Antara tugas-tugas saudara ialah memperkenalkan persatuan, menambah ahli,melakukan promosi-promosi persatuan dan mendapatkan maklumat-maklumat tentang penganiayaan terhadap haiwan terutamanya kucing-kucing terbiar.

Persatuan mengucapkan tahniah di atas perlantikan ini dan kerjasama saudara dalam kerja-kerja amal persatuan sangat-sangatlah diharapkan dan amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

( JAMIL BIN ISMAIL )

Pengerusi

Persatuan Perlindungan Kucing Selangor dan Kuala Lumpur (PPKSKL)




Admin berharap Sdr Sharul Nizam dapat menyumbang bersama idea idea bernas untuk memastikan persatuan ppkskl bergerak maju ke hadapan. dan admin juga mengucapkan tahniah di atas perlantikan sdr sharul Nizam ab Rahim.

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!