PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 24 June 2012

Majlis perbandaran Jasin TIDAK BERTANGGUNGJAWAB 2


Salam sesiapa yang ada maklumat , foto atau berita terbaru tentang pusat jagaan kucing jasin melaka tolong email kepada saya , kali ini saya nak bongkar habis habisa. dulu dah bongkar. celaka celaka ni berjanji untuk memperbaiki. rupa rupanya musang berbulu babi. saya tak peduli mereka pegawai kerajaan ke ape. i dont care. siapa yg dekat tolong ambil gambar hantar kepada saya.

Pembongkaran dahulu....

http://ppkskl.blogspot.com/2012/01/majlis-perbandaran-jasin-tidak.html

Jawapan mereka ....

http://ppkskl.blogspot.com/2012/01/subject-maklumbalas-mengenai-bolg-dari.html

1 comment:

  1. En. Jamil,
    saya Jeni dari Subang Jaya. Faham sgt saya dgn jeritan disappointment en. Jamil. Nnt kita boleh bercerita panjang. (saya guna on screen keyboard psl keyboard laptop saya rosak).
    Saya ingin dapatkan infomasi lokasi taman kucing en. Jamil dan boleh ke terima kucing2 lagi?
    Kalau tak keberatan, berapa kos anggaran penjagaan dan makanan (termasuk air,elektrik, semua sekali lah)?
    Lokasi: sebab nak tahu boleh ke saya selalu ke sana melawat kucing dan cuba menolong apa cara yg saya boleh.
    Saya sebelum ni tinggal di rumah berlaman dan mempunyai 10 ekor kucing, Kebanyakan org tinggalkan dpn pagar rumah saya. 1 lumpuh kaki belakang, 1 buta, 1 mcm downsyndrom, Yg lain ok, 1 burung tiong, 2 tupai dan 1 anjing yg tlg jaga di luar pagar sbb saya sediakan tempat teduh dan makanan.
    Kisah saya
    Tempat tinggal saya sekarang tidak dibenarkan memelihara haiwam, saya terpaksa tumpangkan di petshop. Sebenarnya saya dah janji dgn kucing2 saya yg saya akan dapatkan kawasan lapang untuk mereka. dah 2 bulan kucing saya terkurung dlm sangkar. Saya tak sanggup biarkan keadan ni berterusan.
    Saya tak berduit mewah. Saya cuma boleh bantu dlm segi kerja tenaga, pengalaman teknikal, engineering dan alat mesin yg mungkin berguna kepada en. Jamil. (mesin2 dari workshop saya sendiri yg dah tutup)
    Saya sanggup bantu kerja dgn upah air sejuk untuk minum saja.
    untuk berhubung
    Jeni Deni
    016 9829811
    03 80207233
    adina62@gmail.com (tapi jarang baca email)

    Saya harap saya tidak terkasar bahasa atau menyinggung perasaan en. Jamil

    terima kaseh
    jd

    ReplyDelete

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!