PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Saturday 4 June 2011

Terimakasih Mr Peter H K Lim (Facebook )

SUMBANGAN DARI Mr Peter H K Lim


Hari ini jamil menerima sumbangan dari seorang sahabat berbangsa cina. dalam facebook Peter H K Lim (Peter H K Lim) .beliau telah memberi sumbangan kepada kucing - kucing dalam jagaan jamil cukup untuk membeli makanan kucing selama sebulan. terimakasih di ucapkan kepada Peter H K Lim (Peter H K Lim) .

Apabila persatuan jamil di luluskan oleh ROS beliau antara orang yg jamil hantar surat memohon sokongan dan sumbangan. semua yang jamil hantar 15 orang. 13 orang melayu 2 orang cina. di antaranya en Peter H K Lim (Peter H K Lim) dan beliau adalah orang pertama yg menjalankan tanggungjawab .dengan memberi sumbangan. tak perlulah jamil ceritakan berapa. sebab nanti akan ada pula yg busuk hati ( pengalaman ) apa yg jamil boleh kata sumbangan itu cukup untuk memberi makan 100 ekor kucing selama sebulan.

Antara orang yg jamil hantar surat berserta bukti bukti tentang kerja amal jamil dan surat pengesahan ROS ialah 3 orang sultan , 2 tengku mahkota , 5 tokoh koperat , 3 orang biasa iaitu peniaga .salah seorang peniaga itu ialah Peter H K Lim (Peter H K Lim) sebab sebab jamil memohon sumbangan dari mereka mereka ini bukan kerana siapa mereka tetapi kerana mereka mempunyai kemampuan untuk menyumbang.dan kerja amal yg jamil jalankan ini samaada terima atau tidak ia adalah kerja semua manusia ciptaan Tuhan.

Jamil beri sebulan kepada yang jamil hantar surat.lepas sebulan jamil akan paparkan siapa mereka yang jamil pohon.cuma buat masa ini apa yang jamil selalu kata iaitu bangsa cina lebih maju ke depan dalam membantu kerja amal yang jamil buat. kenyataan tetap kenyataan. jgn marehhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!