PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Thursday 16 June 2011

Terimakasih atas sumbangan


Admin mengucapkan jutaan terimakasih kepada penyumbang penyumbang yang memasukan sumbangan sumbangan ke dalam akaun En Jamil dalam seminggu dua ini. menurut En Jamil ia benar benar membantu beliau .

Buat masa ini Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Kuala Lumpur ( PPKSKL ) belum lagi mempunyai akaun bank dan untuk sementara anda boleh menyumbang dengan memasukan wang ke dalam akaun En Jamil iaitu di

PUBLIC BANK:

PUBLIC BANK (Kuala Lumpur CITY MAIN OFFICE)

JAMIL BIN ISMAIL

ACCOUNT NO: 4-9419908-25

For oversea Donors Sort Code: (PBBEMYKL)

MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)
Kemungkinan pihak persatuan akan mula membuka akaun di minggu hadapan
dan Admin akan memaklumkanya di blog dan facebook fanpage. Admin mata berharap pencinta pencinta haiwan tidak berhenti di sini sahaja. teruskan menyumbang untuk membantu En jamil buat masa ini dan persatuan seterusnya.

Sama-samalah membantu haiwan haiwan terbiar. jadikanlah mereka sahabat kita . bukan barang mainan kita.

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!