PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Friday 20 July 2012

Assalamualaikum


Haiwan menyayangi saya tetapi bangsa saya menghianati saya. jadi siapa lebih mulia?



Dukacita di maklumkan kemungkinan Persatuan perlindungan kucing selangor dan kuala lumpur PPKSKL tidak akan aktif lagi kerana di khianati oleh beberapa AJK AJK ny iaitu berbagsa melayu. persatuan ini di khianati oleh bangsa melayus endiri. dan buat masa ini hanya saya sendiri
( Jamilkucing ) yang menjalankan kerja amal menyelamat kucing kucing terbiar. Antara ajk ajk yg boleh di harap dan di percayai dalam ppkskl hanyalah bendahari iaitu sdr hamizun dan ajk logistik sdr zakuan. yang lain mohon maaf.

Kesilapan saya sebelum ini ialah terlampau berbaik sangka. saya melantik tidak mengira fahaman politik kerana saya berpendapat dalam menjalankan kerja amal kita tidak patu bercakap pasal bangsa dan politik. rupanya saya tersilap besar iaitu telah melantik 2 orang penyokong kuat umno yg membawa kepada kehancuran PPKSKL . Dan rupa rupanya apa yg saya pegang selama ini iaitu ( haiwan lebih mulia dari manusia adalah betul ) .

Saya terpaksa membuang no akaun PPKSKL kerana salah seorang penandatangani cek iaitu setiausaha juga telah menghianati kepercayaan saya. kerana tidak profesional. jadi jika ada sesiapa yang mahu membantu saya ( Jamilkucing ) boleh memasukan wang ke akaun saya iaitu di

MAY BANK BERHAD;
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2


Dan link saya:

http://jamilthecatman.blogspot.com

Terimakasih

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!