PPKSKL FANPAGE FACEBOOK

PPKSKL FANPAGE FACEBOOK
Facebook SILA CLICK.

JKCR Animals Care

JKCR Animals Care
Facebook

Sunday 8 May 2011

Sumbanglah Untuk Persatuan Ini...


Kepada semua pencinta kucing persatuan kami baru di tubuhkan dan tentunya kami kekurangan segala-galanya , jika anda benar benar ikhlas ingin sama-sama menghidupkan persatuan ini. dan sama ingin dalam mengembangkan persatuan ataupun benar benar menyokong kerja amal Abg Jamilkucing bantulah kami dalam segi keewangan.

Persatuan ini baru di tubuhkan, jadi kami kena mengadakan berbagai perkara, kami kena mengadakan mensyuarat Agung dan berbagai lagi, menyediakan kelengakapan , membuka akaun .untuk membuka akaun perlukan rm 1000 baru boleh di buka akaun. membeli perbagai barang. admin berharap sama-samalah menyumbang untuk persatuan ini. kami tidak boleh menjanjikan gunung tapi apabila taman kucing telah di buka. setiap ahli akan mendapat berbagai menafaatnya.

Jika anda sudi menyumbang , jika menyumbang dalam bentuk cek atas nama PERSATUAN PERLINDUNGAN KUCING SELANGOR DAN KUALA LUMPUR atau secara tunai kepada Abg Jamil bin Ismail di bukit bintang atau boleh Bank In ke akaun Abg Jamilkucing di .....

MAY BANK BERHAD; MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536
................................................

PUBLIC BANK:
PUBLIC BANK (Kuala Lumpur CITY MAIN OFFICE) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 4-9419908-25

Bantulah kami untuk membantu haiwan haiwan terbiar....

Admin.

No comments:

Post a Comment

Assalamualikum

walaupun anda mungkin tidak sependapat dengan kami. tolong jangan tinggalkan komen yg boleh di sifatkan kurang ajar.jika anda tidak sudi membantu tak perlu masuk sini. malu dengan bangsa lain.kalau anda mahu meninggalkan komen yg bersifat kurang ajar.sila buka profile anda supaya kita boleh berdepan. harap maklum.

Kami meletakan no bank akuan sebab kami persatuan menyelamatkan kucing kucing terbiar..harap maklum. .kami bukan persatuan untuk mengisi poket kami. harap maklum.!!!